Tesanje linije uz dodatke prehrani PDF Ispis E-mail
Utorak, 09 Ožujak 2010 11:41
ZdravljeKako su pred nama sve duži, topliji dani samo je pitanje trenutka kada ćemo krenuti skidati naslage zimske odjeće. Međutim, prije naslaga odjeće, pojedinci će se okrenuti skidanju masnih naslaga nakupljenih tijekom zimskog perioda. Nova istraživanja su pokazala kako će konzumiranje multivitaminskih dodataka prehrani uz oprezno doziranje imati itekako pozitivan učinak na liniju pretilih osoba.


NEKA NOVA ISTRAŽIVANJA



Na istraživanju koje je provedeno na Kineskinjama, a koje je trajalo 26 tjedana sudjelovalo je 87 žena u rasponu godina od 18 do 55. Rezultati su pokazali kako su one žene koje su istinu bile na vitaminskoj-mineralnoj značajno smanjile svoju tjelesno težinu, kao indeks tjelesne mase te količinu masti u tijeku. Naposljetku, smanjio im se ukupni kolesterol kao i LDL-kolesterol, no povećala se razina pozitivnog HDL – kolestrola.
Isto istraživanje objavljeno je u časopisu 'International Journal of Obesity', a ukoliko bi daljnja istraživanja provedena na drugim populacijskim skupinama pokazala iste rezultate, vitamini i minerali imaju tendenciju da postanu dio ozbiljnog dijetnog plana.
Prema podatcima Američkog nacionalnog zdravstvenog instituta polovica stanovništva redovito uzima nekakve nadomjeske u prehrani, na što se troši i do 20 milijardi dolara. Međutim, najnovije istraživanje pokazalo je da tek 35 posto stanovnika SAD-a konzumira multivitaminske proizvode.


MULTIVITAMIN BEZ PREMCA



Drugo istraživanje koje je, pak, vodio profesor s Odsjeka za nutricionizam i higijenu hrane na Medicinskom sveučilištu u Harbinu, sudionice novog istraživanja podijeljene su u tri skupine, od kojih su neke primile multivitaminske nadomjeske, druga skupina je primala kalcij, a treća placebo.
Izvješća njegova istraživanja pokazala su da su žene koje su primale multivitamin znatno smanjile ukupnu masu, količinu masnoće u tijelu, te ukupni kolesterol i LDL-kolesterol. Žene koje su pile kalcij primijećeno je smanjenje ukupne razina kolestrola.
Prema svemu sudeći znanstvenici su brojim istraživanjima utvrdili još jedan način kako mršavjeti zdravo.
Podijelite ovaj članak sa prijateljima na facebookuFacebook!
Ažurirano Petak, 19 Ožujak 2010 14:11
 
Molimo da se registrirate kako bi mogli komentirati članke.

Povezane vijesti:

ANKETA LIFESTYLE

Drže li ljudi danas do lijepih pravila ponašanja?
 
Cinestar Šibenik
Taekwondo klub